فروش محصولات آرایشیمحصولات آرایشی فروش محصولات محصولات آشپزخانه عینک ساعت گردنبند و لوازم تفریحی

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 14
  • بازدید دیروز : 18
  • بازدید کل : 197494

کتاب صوتی فرهنگ و هویت


کتاب صوتی فرهنگ و هویت



«فرهنگ و هویت» نوشته‌ی چارلز لیندولم استاد انسان‌شناسی در دانشگاه بوستون آمریکا و ترجمه محسن ثلاثی استاد بازنشسته‌ی انسان‌شناسی دانشگاه تهران است. این کتاب به تاریخ، نظریه و کاربرد انسان‌شناسیِ روان‌شناختی می‌پردازد.

این کتاب برای پاسخ دادن به این پرسش‌های دشوار، موادی را از سه انگاره بزرگ و گاه متناقض وضعیت بشری بیرون می‌کشد: یکی انگاره انسان‌شناختی، که داده‌های مردم‌نگاری گردآوری شده از فرهنگ‌های گوناگون را تحلیل و تفسیر می‌کند؛ دیگری انگاره جامعه‌شناختی، که سازمان‌های اجتماعی و ساختارهای نهادی قدرت را با هم مقایسه می‌کند؛ و سه دیگر، انگاره روان‌شناختی، که به بررسی حالت‌های ذهنی افراد می‌پردازد. هدف کلی در این کتاب، توصیف و مشارکت در کوشش برای درهم نوردیدن مرزهای رشته‌ای و تأسیس نظریه یکپارچه‌ای از تجربه بشری است.

برای رسیدن به این هدف، چکیده‌ای از بحث‌های بنیادین در باره رابطه میان هدف شخصی و جمعی در اندیشه غربی در کتاب مطرح می‌شود. سپس، توضیح داده می‌شود که تحقیق‌های میان‌فرهنگی در این مباحث چه نقشی داشته‌اند و یافته‌های این پژوهش‌ها با مسائل کنونی در باره ماهیت خودشناسی، ادراک، شناخت، عاطفه و تجربه عشق و اجتماع چه ارتباطی داشته‌اند. در جریان این بررسی، نویسنده هرجا که توانست است، چشم‌اندازها و تبیین‌های انتقادی خودش را نیز ارائه می‌دهد. هدف از انجام این کار، یافتن پاسخی نهایی برای این پرسش‌ها نیست بلکه تحریک بحث و استدلال هرچه بیش‌تر است. یک رشته تحقیقی اگر همه‌چیز را پایان‌یافته انگارد و چیزی برای بحث بیش‌تر باقی نگذارد، رشته‌ای مرده است؛ همچنان‌که خوانندگان این کتاب درخواهند یافت، انسان‌شناسیِ روان‌شناختی، امروزه به راستی بسیار دور از این وضعیت است.


مبلغ واقعی 58,500 تومان    3% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 56,745 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 258

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

کاربرد هوش و فکر

کاربرد هوش و فکر

نام کتاب : کاربرد هوش و فکر نویسنده :دکتر ژوزف مورفی مترجم : هوشیار رزم آزما فرمت : pdf ... ...

دریافت فایل : کاربرد هوش و فکر

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

Deals on site

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما