فروش محصولات آرایشیمحصولات آرایشی فروش محصولات محصولات آشپزخانه عینک ساعت گردنبند و لوازم تفریحی

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 81
  • بازدید دیروز : 96
  • بازدید کل : 198853

کتاب صوتی عایشه بعد از پیامبر


کتاب صوتی عایشه بعد از پیامبر

نام کتاب «عایشه بعد از پیامبر» است ! با نویسنده فرضی «کورت فریشلر» وترجمه ذبیح الله منصوری.
کتاب فوق، غیر مستند و غیر قابل اعتماد است درباره این کتاب و کتاب «محمد پیامبری که از نو باید شناخت» نوشته «ویرژیل گیورگیو» به این نکته دقت کنید:
نوع نگاه متفکران غرب به اسلام و شخصیت های اسلامی ؛ نقد همراه با تخریب است آنان با قرار دادن مطالب سست و قوی کنار هم و تکیه بر گزارش های سست تاریخی ؛ مطالب القایی خویش را ارائه می دهند. اصولا مجموعه کتاب هایی که در شناخت اسلام از سوی متفکران اروپایی نگاشته شده است چنین رویکردی را دارد و به تعبیر علامه عسکری «مثل این است که از ابوجهل یا ابوسفیان بخواهند که پیامبر و شخصیت والای او را توصیف و معرّفی نماید. کتاب‌هایی که از زبان‌های اروپایی ترجمه می‌شود و در مسائل اسلام‌شناسی تحقیق کرده است در واقع سم‌هایی هستند که در پوششی از عسل پوشیده شده‌اند».
«ذبیح الله منصوری» نیز برای جامعه کتابخوان و کتاب دان مشهور است ؛ از او نزدیک به هزار و 400 نوشته، ترجمه و کتاب باقی مانده که بعضی از آن ها با وجود حجم زیاد صفحات و مجلدات متعدد، به فروش بالایی دست پیدا کرده اند. درباره این مترجم نام آشنا حرف و حدیث هایی وجود دارد ؛ مثل این مورد که الحاقات او به متن چندین برابر متن اصلی نویسنده است و یا خود منصوری، خالق برخی از کتاب هایی است که با درج نام یک نویسنده فرضی اروپایی ، نام خویش را به عنوان مترجم ذکر است . طبیعی است با فرض یا اذعان به صداقت این مترجم ایرانی ، این حجم وسیع کار، کاهش دقت را بدنبال دارد.


مبلغ واقعی 52,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 49,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 161

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

کتاب قوانین جهان هستی

کتاب قوانین جهان هستی

قوانین جهان هستی همه ما در خانه خود قوانینی را وضع کرده ایم و همه افراد خانواده موظف به رعایت کردن و احترام گذاشتن به این قوانین هستند. در محله و شهر ما نیز قوانینی حاکم است در هر کشوری قوانین مختلفی وجود دارد و مردم آن شهر یا کشور موظف به رعایت آن قوانین هستند. اگر کسی ... ...

روانشناسی ثروت 2(چگونه ثروتمند شویم)

روانشناسی ثروت 2(چگونه ثروتمند شویم)

تنها عامل تعیین کننده فقر یا ثروت! استاد عباس منش معتقد است تغییر وضعیت مالی ما از نقطه ای شروع می شود که باور می کنیم هیچ اتفاقی بدون اجازه ی ما وارد زندگی مان نمی شود… باور می کنیم وضعیت مالی ای که اکنون داریم، میزان درآمدمان، میزان رضایتی که از این وضعیت مالی داریم و … ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

Deals on site

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما