فروش محصولات آرایشیمحصولات آرایشی فروش محصولات محصولات آشپزخانه عینک ساعت گردنبند و لوازم تفریحی

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 41
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 197568

کتاب صوتی ژوزف بالسامو جلد 1 تا 3


کتاب صوتی ژوزف بالسامو جلد 1 تا 3

 کتاب صوتی ژوزف بالسامو ( جلد یکم تا سوم ) (این کتاب سه جلدی است که به ترتیب آپلود خواهد شد) نویسنده : الکساندر دوما مترجم :

: 120 عدد فایل صوتی راوی : خ . ف تجویدی ژوزف بالسامو، نام کتابی است اثر الکساندر دوما نویسندهٔ اهل فرانسه که در ایران در سه جلد با ترجمه ذبیح الله منصوری و چاپِ انتشارات گوتنبرگ منتشر شده‌ است. این کتاب یکی از آثار مشهور ادبی جهان است. این کتاب در حقیقت مقدمه‌ای است بر کتاب “غرش طوفان” اثر همین نویسنده. در کتاب ژوزف بالسامو و غرش طوفان خواننده با دلایل، روند و چگونگی پیروزی انقلاب فرانسه آشنا می‌شود. داستان کتاب، یک روایت جذاب و مستند از انقلاب کبیر فرانسه است. فردی به نام “ژوزف بالسامو” که رئیس اتحادیه فراماسون هاست ، تصمیم می گیرد حکومت فرانسه و سپس جهان را به آزادی برساند. شخص اول کتاب خود ژوزف بالسامو است و داستان هم با او آغاز می شود، اما هر چه در کتاب پیش می رویم با اشخاص دیگری روبرو می شویم که هر کدام به بهترین شکل وارد و به بهترین شکل خارج می شود. داستان از زمان لویی پانزدهم پادشاه فرانسه آغاز می شود و کم کم به سمت دربار کشیده می شود و زندگی آنها را می بینیم. وقایع تاریخی مهم، به بهترین شکل در این کتاب در نظر ما مجسم می شود. هر چه پیش می رویم با اشخاص بیشتر و پیچیده تری آشنا می شویم که هر کدام داستانی شیرین دارند. حالت نمایشنامه بودن کتاب باعث می شود که در نظر منتقدین به ارج اثری نظیر بینوایان نرسد، اما امکان ندارد که کسی این شاهکار را بخواند و از آن ناامید شود. تک تک دیالوگ های کتاب برای هر داستان نویس یا فیلمنامه نویس، بهترین الگو است. شیرین تر از دیالوگ های این کتاب را در هیچ فیلمی ندیده اید و در هیچ فیلمنامه ای نخوانده اید. هیچ چیز بهتر از گفته ذبیح الله منصوری نمی تواند گویای ارزش و عظمت این کتاب باشد: «این کتاب به تصدیق تمام منتقدین و کتاب خوان ها، شیرین ترین کتابی است که از بدو صنعت چاپ تاکنون در اروپا منتشر شده است.»


مبلغ واقعی 120,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 114,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 451

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

کاربرد هوش و فکر

کاربرد هوش و فکر

نام کتاب : کاربرد هوش و فکر نویسنده :دکتر ژوزف مورفی مترجم : هوشیار رزم آزما فرمت : pdf ... ...

دریافت فایل : کاربرد هوش و فکر

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

Deals on site

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما